Het doel bij MatchOffice is het verstrekken van de beste leads voor onze providers in de business.
Om de kwaliteit van de leads te verbeteren die we u sturen, introduceren we een nieuw puntensysteem bij MatchOffice met de naam Quality Score. Dit systeem functioneert als een checklist rond het verbeteren van de huurovereenkomsten die u aanbiedt op onze website.
BDoor de kwaliteit van uw lijstobjecten te verbeteren, kunnen potentiële klanten makkelijker inschatten of uw huurovereenkomst geschikt is voor hen. Tegelijkertijd verhoogt u de kans dat uw object sneller verhuurd kan worden.
iNaast de betere leads die we u sturen, zorgt een goede kwaliteitsscore ook voor meer aandacht voor uw advertenties. De ‘score’ van de advertentie zorgt er op deze manier voor dat uw advertentie hoger in de lijst getoond wordt.
Kortom: hoe meer punten u hebt, hoe hoger uw positie wordt binnen de getoonde zoekresultaten.
De Quality Score bestaat uit 8 factoren die elk hun eigen punten toekennen.
De 8 factoren die invloed hebben op uw Quality Score zijn::
Hieronder gaan we dieper in op de factoren en geven we advies over de manier waarop u punten kunt verzamelen rond deze factoren.
Let op: De Quality Score wordt niet getoond aan potentiële klanten of andere aanbieders. Alleen u en uw collega’s kunnen de kwaliteitsscore van elke advertentie zien in het adminpaneel.
Een afbeelding is duizend woorden waard en dat hebben we al vaak gehoord. Daarnaast weten we dat huurders veel waarde hechten aan afbeeldingen wanneer zij in willen schatten of het object bij hen past. Daarom raden we aan om minstens drie afbeeldingen te plaatsen bij uw advertentie waarbij uw object zo duidelijk mogelijk naar voren komt.
Het is verstandig om alle delen van het object te laten zien. De meer centrale delen en de praktische delen zoals een keuken of kitchenette, sanitaire voorzieningen, opslagruimtes en zo verder.
Daarnaast is het belangrijk dat de kwaliteit van de afbeeldingen goed is, zodat de afbeeldingen aantrekkelijk zijn en inspirerend voor de potentiële huurder. De afbeeldingen die u uploadt voor uw advertentie, zouden minstens 900 x 600 pixels moeten zijn.
Video is een geweldige manier om uw object te laten zien omdat u bewegende beelden kunt combineren met tekst en muziek. Een video in uw advertentie geeft de potentiële huurders een idee over hoe uw locaties eruitzien en gedecoreerd zijn.
Wanneer u een video als rondleiding maakt, geeft dit een goede eerste indruk en de mogelijkheid om de mogelijkheden rond uw objecten duidelijk te visualiseren.
Een plattegrond is een geweldige manier om een beeld te scheppen voor potentiële huurders over hoe uw object eruitziet of ingedeeld kan worden voordat zij het bezoeken. We weten van onze gebruikers dat een plattegrond meer vertoningen geeft dat advertenties zonder een plattegrond. De plattegrond helpt om andere afbeeldingen in perspectief te zetten en zorgt voor een geweldig overzicht van de huurovereenkomst.
Met een virtuele rondleiding zorgt u ervoor dat de afbeeldingen en de plattegrond tot leven komt en het maakt het mogelijk om 360 graden afbeeldingen te maken binnen uw object.
Een virtuele tour gebruikt dezelfde technologie als Google Street View gebruikt en laat alle afbeeldingen direct zien vanaf de straat.
Met een virtuele tour is het makkelijker voor de huurders om te zien of de objecten geschikt zijn zonder dat zij er eerst heen moeten.
De beschrijving van een object is belangrijk. Hierbij kunt u de mogelijke huurder uitleggen wat de mogelijkheden zijn bij de objecten die u aanbiedt, wat inclusief is en wat niet inbegrepen is bij de huurovereenkomst, samen met andere factoren die hier meer over vertellen.
Wanneer u faciliteiten aanbiedt zoals een receptie of lunchprogramma en wanneer de locatie uniek is, neemt u dit dan vooral mee in de beschrijving. Het kan een bepalende factor zijn wanneer de huurder een keuze moet maken en een afspraak wil maken voor een bezoek.
Wanneer de beschrijving van het object goed is, dan helpt het de gebruiker ook wanneer deze gebruikmaakt van Google, of de zoekfunctie die gebruikt kan worden binnen MatchOffice zelf. De beschrijving kan zorgen voor meer aandacht en daarmee meer potentiële leads.
Onze aanbevelingen voor een advertentie is dat een adequate beschrijving (niet te lang en niet te kort) tussen de 650 en 900 karakters moet bevatten.
Door de faciliteiten aan te geven binnen de huurovereenkomst, kunt u potentiële huurders laten weten wat de huurovereenkomst te bieden heeft en waar het toegang tot biedt.
Tegelijkertijd helpen de faciliteiten bij het vergelijken van de verschillende objecten. Zijn twee objecten bijna gelijk, dan kunnen de faciliteiten het verschil maken voor de huurder bij het maken van een keuze voor een object. U kunt denken aan een huurder die zoekt naar een object met een receptie: hebt u deze in de beschrijving opgenomen, dan is dit zeker een plus.
Als u een prospectus voor uw leaseovereenkomst hebt gemaakt, moet u dit in de advertentie opnemen. Dit geeft de potentiële huurder een eenvoudig en moeiteloos overzicht van de verschillende details met betrekking tot de huurovereenkomst, zodat de huurder comfortabeler kan beslissen of uw huurovereenkomst de juiste is.
MatchOffice.com heeft een partnerbadge ontwikkeld die u binnen uw advertentie kunt tonen. Met een partnerbadge valt de advertentie extra op en het laat direct zien dat u al langere tijd samenwerkt met MatchOffice.com.
Om een partnerbadge te krijgen voor uw advertentie, moet u een partnerbadge tonen op uw eigen website. Lees meer over onze partnerbadge hier.
Wanneer u precies een advertentie gemaakt hebt voor een object op onze website, dan wordt deze bovenaan getoond in de lijstobjecten. Dit zorgt er automatisch voor dat uw advertentie beter zichtbaar is en dat maakt het voor de potentiële huurders makkelijker om te zien dat het gaat om een nieuw object binnen onze lijsten.