Veelgestelde vragen door verhuurders

Bent u huurder? Bekijk dan de veelgestelde vragen door huurders.

Deze pagina geeft antwoorden over:

Het beginnen met adverteren van uw lease

Hoe vermeld ik mijn werkplek op MatchOffice?

Eerst moet je je inschrijven als verhuurder. Ga naar: Voeg je kantoorruimte toe. Na het invullen van het registratieformulier kan je doorgaan met het toevoegen van jouw werkruimte door te klikken op "Creëer een nieuw huurcontract" en vervolgens de relevante informatie over jouw werkruimte in te vullen, waaronder locatie, gebied, prijs, faciliteiten, beschrijving, foto's, enz. Wanneer het huurcontract is aangemaakt, verander je de status van de advertentie in "actief", daarna verschijnt de advertentie op Matchofice.be. Als dit de eerste keer is dat je een advertentie aanmaakt, moeten wij je profiel handmatig goedkeuren voordat de advertentie wordt geactiveerd. Je ontvangt een e-mail van ons zodra je profiel is goedgekeurd.

Wat kost het om leases te adverteren op MatchOffice?

We hebben verschillende betaalplannen.Bekijk onze prijzen hier. Het meest populaire plan is ‘no cure-no pay. U betaalt alleen een afgifte voor verwijzing van 12.5% over de basisrente van het eerste jaar wanneer een van onze verwijzingen resulteert in verhuur.

Wanneer u al verhuurder bent

Wat doe ik als ik mijn wachtwoord vergeten ben?

Op de log-in pagina voor verhuurders kunt u het wachtwoord resetten door te klikken op ‘Wachtwoord vergeten?’ Daarna geeft u uw mailadres in en uw krijgt een mail van ons, waarmee u een nieuw wachtwoord in kunt stellen.

Hoe activeer ik leases?

Wanneer het de eerste lease is die u plaatst op MatchOffice, dan moeten we deze keuren en activeren voor u. Uw lease wordt zichtbaar op de dag dat u deze gemaakt heeft wanneer dit binnen kantooruren gedaan is. Heeft u eerder leases aangemaakt, dan kunt u inloggen en deze zelf activeren door de status aan te passen naar ‘actief’, naast de respectievelijke lease.

Wat doe ik wanneer een lease verhuurd wordt?

Heeft u een object verhuurd aan een huurder via MatchOffice, dan gaat u naar de lease en verandert de status naar ‘verhuurd’. Vul vervolgens de gevraagde informatie in. Is de verhuur niet gebeurd via MatchOffice, dan verandert u de status naar ‘inactief’ en vult de gevraagde informatie in.

Waarom kan ik geen afbeeldingen of plattegronden uploaden?

Afbeeldingen en/of plattegronden moeten het format hebben van JPG, JPEG, PNG, GIF, BMP of TIF om toegevoegd te kunnen worden. Afbeeldingen moeten minstens 900 pixels breed en minimaal 600 pixels hoog zijn.

Waarom kan ik mijn prospectus niet uploaden?

Een prospectus moet het PDF-format zijn om toegevoegd te kunnen worden aan de lease. De prospectus mag daarnaast niet groter zijn dan 25 MB.

Waarom moet de prijs weergegeven worden als "Prijs / jaar / m2" en niet als "Prijs per maand"?

Ons systeem berekent automatisch de prijs per maand wanneer u in ons systeem de jaarlijkse huurprijs per m2 invoert. Deze maandelijkse prijs zal in de advertentie worden weergegeven. Weet u alleen de prijs per maand? Dan kunt u de prijs omrekenen naar jaarhuur en delen door het aantal vierkante meters, om zo de prijs per m2 te krijgen.

Voorbeeld: De maandelijkse huur is 10.000 [currency]. Het pand is 120 m2.

De jaarlijkse huur per m2 wordt alsvolgt berekend: [Curency] 10.000 x 12 maanden = [Currency] 120.000 / 120 m2 = [Currency] 1.000 per m2. U kunt nu de jaarlijkse huurprijs invoeren als 1.000 [Currency] per m2.

Wat kan ik doen om mijn vastgoed sneller te verhuren?

Het is belangrijk dat u een adequaat overzicht geeft van het te verhuren vastgoed. Op MatchOffice hebben we een scoresysteem ontwikkeld met de naam Quality Score waarmee u de kwaliteit van de weergave kunt verbeteren. Daarnaast kunt u Partner Matchoffice. We kunnen geen garanties geven dat de Quality Score of het worden van een partner directe resultaten laat zijn, maar het zorgt zeker voor aantrekkelijke voordelen.

Hoe lang wordt een lead van MatchOffice gezien als een gekwalificeerde lead?

Standaard verloopt een lead vanuit MatchOffice na 12 maanden, maar dit is sterk afhankelijk van de klant, het te verhuren vastgoedobject en de verhuurder.

Hoe kan ik mijn aanvragen bekijken?

Je ontvangt klant aanvragen van ons via e-mail en/of SMS. Je kan ook al je aanvragen bekijken onder het tabblad "Klanten" in je profiel. Wij sturen je meldingen over potentiële klanten die rechtstreeks via jouw advertentie een aanvraag hebben ingediend, en ook "extra leads" - dit zijn potentiële klanten die interesse hebben getoond in soortgelijke werkruimten als die jij aanbiedt.

Hoe deactiveer ik mijn profiel?

Je kan je aanbiedingen zelf deactiveren door de status te veranderen in "Gedeactiveerd" in je profiel. Op deze manier zullen jouw aanbiedingen niet langer zichtbaar zijn in onze lijstweergave. Als je je profiel echter volledig wilt deactiveren, neem dan contact met ons op via info@matchoffice.com.


Is uw vraag niet beantwoord? Neem dan contact met ons op via +32 480204509 of stuur een mail naar info@matchoffice.com. We staan klaar om uw vragen te beantwoorden van maandag tot vrijdag tussen 08:30 en 17:00 uur.


Onze lidmaatschappen
  • MatchOffice lidmaatschap logo
  • MatchOffice lidmaatschap logo